Rain,Jazz

Fall For You - Leela James

리베야 2024. 5. 25. 10:40

 

릴라 제임스(Leela James 미국)

R&B, 소울 싱어송라이터

 

Here we are, together

And everything between us is good

I'm right here in this cloud, baby

Ready to fly but before

I take another step

여기 우리는 함께 있어요

그리고 우리 사이는 다 좋아요

난 지금 이 구름안에 있어

비행 준비 완료 전이지만

또다른 단께를 밟아요

Would you catch me if I fall for you?

'Cause I'm falling

I'm falling, I'm falling

내가 당신에게 빠지면 당신은 나를 잡아 줄래?

난 떨어지고 있으니까요

나는 넘어지고 있어요, 나는 넘어지고 있어요

I'm so used to standing

So used to being on my own

But this thing is new, baby

It feels like I'm losing control

I'll take another step

너무 서있어서

예전에는 내 자신의 존재였어요

하지만 이건 새롭잖아

내가 통제력을 잃어가는 것 같아요

한 걸음 더 나아가겠어요

If you catch me when I fall for you

'Cause I'm falling

I'm falling, I'm falling

내가 당신에게 빠질때 당신이 나를 잡으면

난 떨어지고 있으니까요

나는 넘어지고 있어요, 나는 넘어지고 있어요

Will you promise to be there?

Stay by my side always?

Whenever I need you

Don't let me down, no, no

거기에 가겠다고 약속하겠습니까?

항상 내 곁에 있어줘요?

당신이 필요할때마다

날 실망시키지 마,

If I give you my all, don't let me fall

Would you do that for me, hold me?

Will you love, will you love me?

내 모든 것을 부면 넘어지지 않게하세요

날 위해 그렇게 해줄래요, 나를 잡아줄래요?

당신은 나를 사랑하겠습니까?

My heart is ready

For love and to be loved

And I chose you, baby

That's the one thing I'm sure of

So I will take this one last step

내 심장은 준비됐어요

사랑과 사랑을 위해

그리고 난 널 선택했지

그게 제가 확신하는 한가지야

그래서 마지막으로 한 걸음 더 나아가겠어요

So catch me, I'm falling for you

I'm falling

I'm falling, I'm falling

날 잡아줘요, 당신한테 빠져요

나는 넘어지고 있어요

나는 넘어지고, 나는 넘어지고 있어요

I'm falling

I'm falling, I'm falling

I'm falling, I'm falling

I'm falling,

I'm falling, I'm falling

I'm falling,