pop2

One Moment In Time (Whitney Houston) - Voronina Valeria

리베야 2024. 5. 2. 13:05

 

 

 

Each day I live

내가 살아가는 하루하루가

I want to be a day to give the best of me

최선을 다하는 날이 되기를 바랬죠

I'm only one but not alone

​난 혼자이지만 외롭지 않아요

My finest day is yet unknown

나의 가장 멋진 날은 아직 오지 않았죠

I broke my heart for every gain

원하는 것을 얻기 위해 마음의 상처도 입었죠

To taste the sweet I face the pain

달콤함을 맛보기 위해 고통도 감수했죠

​I rise and fall yet through it all

모든 걸 겪으면서 기쁠 때도 슬플 때도 있었지만

this much remains

이만큼은 남아있죠

I want one moment in time

난 그런 기회를 원해요

When I'm more than I thought I could be

내가 생각한 것보다 더 많이 해냈을 때

​When all of my dreams are a heart beat away

내가 꿈꾸던 모든 것들이 바로 내 앞에 펼쳐질 때

And the answers are all up to me

그 해답은 모두 내게 달려있죠

Give me one moment in time

내게 그런 기회를 주세요

When I'm racing with destiny

나의 운명과 힘겹게 싸울 때

Then in that on moment of time

그때 바로 그 순간에

I will feel, I will feel eternity

난 영원히 느낄 거예요

I've lived to be the very best

난 최고가 되기 위해 살아왔어요

I want it all No time for less

난 모든 걸 원했고, 최고가 아닌 것은 싫었죠

I've laid the plans

​지금까지는 계획만 세웠지만

Now lay the chance here in my hands

이젠 내 두 손에 기회를 잡을 거예요

Give me one moment in time

내게 그런 기회를 주세요

When I'm more than I thought I could be

내가 생각한 것보다 더 많이 해냈을 때

​When all of my dreams are a heart beat away

내가 꿈꾸던 모든 것들이 바로 내 앞에 펼쳐질 때

And the answers are all up to me

그 해답은 모두 내게 달려있죠

Give me one moment in time

내게 그런 기회를 주세요

When I'm racing with destiny

나의 운명과 힘겹게 싸울 때

Then in that on moment of time

그때 바로 그 순간에

I will feel, I will feel eternity

난 영원히 느낄 거예요

You're a winner for a lifetime

당신이 바로 인생의 승리자입니다

If you seize that one moment in time

그 한 순간을 잡을 수만 있다면

Make it shine

그 순간이 빛나도록 해보세요

Give me one moment in time

내게 그런 기회를 주세요

​When I'm more than I thought I could be

내가 생각한 것보다 더 많이 해냈을 때

​When all of my dreams are a heart beat away

내가 꿈꾸던 모든 것들이 바로 내 앞에 펼쳐질 때

And the answers are all up to me

그 해답은 모두 내게 달려있죠

Give me one moment in time

내게 그런 기회를 주세요

When I'm racing with destiny

나의 운명과 힘겹게 싸울 때

Then in that on moment of time

그때 바로 그 순간에

I will be, I will be, I will be free

난 자유로워질 거예요

I will be, I will be free

난 자유로워질 거예요