pop2

How Am I Supposed to Live Without You - Filippa Giordano&Michael Bolton

리베야 2024. 4. 14. 07:17

 

Filippa Giordano is an Italian-born Mexican crossover singer.

 

I could hardly believe it

When I heard the news today

I had to come and get it straight from you

They said you were leaving

Someone's swept your heart away

도무지 믿을 수 없어요

오늘 그 소식을 들었을 때

당신에게서 직접 들으려 했어요

사람들은 당신이 떠난다고 말하더군요

누군가가 당신을 사로잡았다고요

 

From the look upon your face

I see it's true

So tell me all about it

Tell me about the plans you're making

Then tell me one thing more before I go

당신의 얼굴에서

나는 그것이 사실이라는 것을 알았어요

그러니 모든 것을 말해줘요

당신의 모든 계획을 말해줘요

내가 떠나기 전에 한 가지만 더 말해줘요

 

Tell me how am I supposed to live without you

Now that I've been loving you so long

How am I supposed to live without you

How am I supposed to carry on

When all that I've been living for is gone

당신 없이 내가 어떻게 살아갈 수 있단 말인가요

당신을 오랫동안 너무나 사랑했던 나에게

당신 없이 내가 어떻게 살아갈 수 있단 말이냐구요

당신 없이 나는 어떻게 지탱해 갈수 있단 말인가요

내 삶의 목표가 사라져 버린 지금 말이에요

 

Didn't come here for crying

Didn't come to here break down

It's just a dream of mine is coming to an end

How can I blame you

When I build my world around

The hope that one day we'd be so much more than friends

And I don't wanna know the price

I'm gonna pay for dreaming

I need you now but it's more than I can take

지금 나는 울려고 여기에 온 것이 아니에요

좌절을 맛보려고 온 것이 아니에요

내 꿈이 산산조각 나긴 했지만

감히 어떻게 당신을 탓할 수 있겠어요

내가 다시금 홀로 서게 될 그 날이 오면

그 날 우리는 친구 이상이 될 수 있으리라 상상해봅니다

얼마나 많은 고통을 감수해야 할지 감히 알고 싶지도 않습니다

그 꿈에 대해서는 대가를 치를 겁니다

나에게는 지금 당신이 필요하지만 그건 내가 가질 수 있는 그 이상이지요

 

And I don't wanna know the price I'm gonna pay for dreaming

Now that your dream has come true

Tell me how am I supposed to live without you

Now that I've been loving you so long

How am I supposed to live without you

How am I supposed to carry on

All that I've been living for is gone

우리의 긍정적인 미래를 꿈꾸느라 고통을 당하고 싶지는 않습니다

당신은 이미 당신의 꿈을 이루었으니까 말이죠

당신 없이 내가 어떻게 살아갈 수 있단 말인가요

당신을 오랫동안 너무나 사랑했던 나에게

당신 없이 내가 어떻게 살아갈 수 있단 말이냐구요

당신 없이 나는 어떻게 지탱해 갈수 있단 말인가요

내 삶의 목표가 사라져 버린 지금 말이에요

 

'pop2' 카테고리의 다른 글

Send Me An angel - Scorpions  (0) 2024.04.15
Feelings - Morris Albert  (0) 2024.04.14
Natalie Imbruglia - Torn [Live 2015]  (0) 2024.04.13
Dreams - The Cranberries  (0) 2024.04.13
Led Zeppelin - Going To California (Live at Earls Court 1975)  (0) 2024.04.13