pop2

영혼은 그대 곁에(Always) ost -Smoke gets in your eyes - The Platters

리베야 2024. 7. 5. 11:46

 

플래터스(The Platters)는 파퓰러 코러스 그룹으로서 

오랫동안 인기를 자랑한 대표적인 흑인 혼성 5인조이다. 

1952년 창설되었다. 

저음의 매력을 자랑하는 대표적인 흑인 혼성 5인조이다.

 

 

They asked me how I knew
My true love was true
I of course replied
Something here inside
Cannot be denied
그들은 어떻게 내가 알았냐고 물었지
내 진실한 사랑이 진실이었다는 것을
나는 물론 답했어
무언가가 여기 안에 있다고
거부할수 없었던

They said "someday you'll find
All who love are blind"
When your heart's on fire,
You must realize
Smoke gets in your eyes
그들, 언젠가 네가 찾을거라 말했어
모든 사랑하는 이들은 장님
네 가슴에 불이 붙었을 때
넌 깨달아야 해
연기가 네 눈에 들어가

So I chaffed them and I gaily laughed
To think they could doubt my love
And yet today my love has flown away,
I am without my love
그래서 난 그들을 야유했어,
그리고 쾌활하게 웃었어
그들이 우리 사랑을 의삼할 거라는 생각해
그리고 오늘, 내 사랑이 떠났어
나는 내 사랑없이

Now laughing friends deride
Tears I cannot hide
So I smile and say
When a lovely flame dies,
Smoke gets in your eyes
Smoke gets in your eyes
이제 웃고 있는 친구들의 조롱
눈물을 나는 숨길 수 없어
그래서 나는 미소지으며 말하지
사랑스러운 불꽃이 죽을 때
연기가 네 눈에 들어가