카테고리 없음

You're Still the One - The Petersens

리베야 2021. 3. 19. 15:56

 

You're Still the One - The Petersens 

 

When I first saw you I saw love
당신을 첫음 보았을 때 사랑을 보았고

And the first time you touched me I felt love
당신이 날 처음 만졌을 때 사랑을 느꼈어요

And after all this time you're still the one I love
그리고 많은 시간이 흐른 뒤에도 여전히 당신은 내가 사랑하는 그 사람이죠

Looks like we've made it, look how far we've come my baby
우린 해낸 거 같아요, 우리가 얼마나 멀리 왔는지 한 번 보세요

We mighta took the long way
오래 걸린 거 같아요

We knew we'd get there someday
우린 언젠가 닿을 걸 알았죠

They said "I bet they'll never make it" but just look at us holding on
사람들은 말했죠 우린 절대 이뤄지지 않을 거라고 하지만 여전히 유지해가는 우릴 봐요

We're still together still going strong
우린 여전히 함께이고 여전히 굳건해요

(You're still the one) you're still the one I run to
(당신은 여전히 그 사람이예요) 당신은 여전히 내가 향해가는 그 사람

The one that I belong to, you're still the one I want for life
내가 속하는 그 사람, 당신은 여전히 내가 삶에서 원하는 그 사람

(You're still the one) you're still the one that I love
당신은 여전히 내가 사랑하는 그 사람

The only one I dream of, you're still the one I kiss good night
내가 꿈꾸는 유일한 사람, 당신은 내가 여전히 굿 나잇 키스를 하는 그 사람

Ain't nothin' better, we beat the odds together
더 이상 좋을 수가 없네요, 우린 모든 역경을 이겼잖아요

I'm glad we didn't listen, look at what we would be missin'
다른 사람의 말을 듣지 않길 잘했어요, 우리가 무엇을 잃을뻔했나 한 번 봐요


The Petersens 

Petersen 가족의 4남매와 그들의 어머니 카렌 피터슨 Karen Petersen 과

지인등 6명으로 구성된 밴드


이곡은 캐나다의 컨트리 가수인 샤니아 트웨인(Shania Twain)의 원곡